Wij zoeken 100 ondernemende sponsors
Wij zoeken HONDERD organisaties die willen investeren in het potentieel van de Vuurvogel. HET DOEL: een structureel fonds voor muzikale educatie, vorming, podiumervaring en zichtbaarheid.
Ben jij of ken jij een ondernemer met een warm hart voor cultuur? Ga dan met ons deze uitdaging aan. Maak een organisatie sponsor voor minimaal €500,- per jaar. De logo’s van deelnemende partijen worden getoond bij de muzikale activiteiten waarbij Stichting De Vuurvogel betrokken is en op de website van de Vuurvogel. Bij het bereiken van ons doel van 100 deelnemers of 50.000 euro zal een deel van het budget worden ingezet voor een uiting met attentiewaarde voor deelnemende organisaties en hun relaties. Wij zijn verder altijd bereid om mee te denken over hoe de bijdrage van jouw organisatie ook een win oplevert voor uw doel. Klik op onderstaande button om deel te nemen. Of lees nog even verder. Stichting de Vuurvogel en Stichting Vrienden van de Vuurvogel zijn ANBI-geregistreerd. Hierdoor heeft u als begunstiger een aantal fiscale gunstige voordelen.
|
Het potentieel van de Vuurvogel
De Vuurvogel is goed in kinderen en jeugd motiveren om muziek te maken.
Muziek maken draagt bij aan de ontwikkeling van sociale vaardigheden, de hersenen en die combinatie is goed voor Nederland. Als ondernemers heb je belang bij goed personeel.
Leuk om te weten dat muzikanten in een koor of orkest, leren met elkaar in verbinding te staan, om feedback te krijgen, te leren volgen, leiden, boeien en inspireren. En dat gebeurt op het snijvlak van publiek en podium. Daar vindt de magie plaats van de inspiratie. Die positieve belevenissen nemen zij mee naar de toekomst. En ze weten dat uw organisatie daaraan heeft bijgedragen.
Als sponsor kunt u dus meer waarde halen uit muziek.
Muziek maken draagt bij aan de ontwikkeling van sociale vaardigheden, de hersenen en die combinatie is goed voor Nederland. Als ondernemers heb je belang bij goed personeel.
Leuk om te weten dat muzikanten in een koor of orkest, leren met elkaar in verbinding te staan, om feedback te krijgen, te leren volgen, leiden, boeien en inspireren. En dat gebeurt op het snijvlak van publiek en podium. Daar vindt de magie plaats van de inspiratie. Die positieve belevenissen nemen zij mee naar de toekomst. En ze weten dat uw organisatie daaraan heeft bijgedragen.
Als sponsor kunt u dus meer waarde halen uit muziek.
Wilt u voor uw organisatie meer waarde halen uit muziek, ga dan vooral met ons in gesprek. Wij kunnen veel en doen veel. Denk maar aan Maestro. Een evenement waarin we mensen de uitdaging aan laten gaan zelf een orkest te dirigeren. We treden ook met veel plezier op voor speciale gelegenheden.
Kijk voor meer informatie, contact en aanmelden als sponsor op de Vrienden-pagina. En neem gerust een kijkje bij de verschillende onderdelen van de Vuurvogel.
Nog meer overtuiging nodig om bij te dragen?
Of u nou opa of oma bent, vader of moeder, ambtenaar of ondernemer. Of een combinatie van deze. Een investering in een de ontwikkeling van kinderen en jeugd is een investering in de toekomst. Hoogleraar en kinderboekenschrijver Erik Scherder legt het mooi uit in het artikel: ‘Muziek levert een unieke bijdrage aan de hersenontwikkeling van het kind’
Kijk voor meer informatie, contact en aanmelden als sponsor op de Vrienden-pagina. En neem gerust een kijkje bij de verschillende onderdelen van de Vuurvogel.
Nog meer overtuiging nodig om bij te dragen?
Of u nou opa of oma bent, vader of moeder, ambtenaar of ondernemer. Of een combinatie van deze. Een investering in een de ontwikkeling van kinderen en jeugd is een investering in de toekomst. Hoogleraar en kinderboekenschrijver Erik Scherder legt het mooi uit in het artikel: ‘Muziek levert een unieke bijdrage aan de hersenontwikkeling van het kind’